17 Ekim 2011

waffelle pasta tarifi ♥♥ kolay pasta tarifi


malzemeler kiremasi icin 
  • 1 paket hazir waffel 
  • 2 paket ciy kirema 
  • 2 paket kirema sikilastirici ((Sahnesteif))
  • 2 tane süzme kirem peynir ((Schmand ))5-7 yemek kasik toz seker
  • 100 ml süt 
  • yarin paket kirem santi toz halinde 
üzerine malzeme
  •  file badem
  • sekerli findik kiriklari  
  • beyaz cikolata kiriklari 
  • 1 paket fisne pasta sosu kirmizi jöle  ((Tortenguss ))     
hazirlanisi 
  • Hazir 1 paket waffel kullanin yada makinaniz varsa hazirlayin kendiniz .
  • Ciy kiremayi ve sütü derin cirpma kabinin icersine dökün.
  •  Kirema tozunu ve santi tozunu ekleyip Cirpin icersine yavasca   peyniri koyup devam cirpin .
  • Buzdolabinda 1 saat dinlenmeye birakin .
  • Borcama 1 kat waffel döseyip kiramanin yarisini sipatula ile esit sekilde sürün.
  • 1 kat daha waffelden döseyip kiramadan sürün .Üzerine hazir kirmizi renkli pasta jölesini tarifine göre hazirlayip dökün .
  • Kiremayi buz dolabinda mutlaka dinlendirin erimemesi icin  .Jel sicak üzerine döküpüp yaklasik 1 saat daha dinlenmeye birakin .
  • Servis yapmada üzerine badem ve cikolata kiriklari ile tamamlayin .
  • servise hazir afiyetler olsun .  Bu pastayi Cevriye abalam hazirladi.
    


16 yorum:

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

tablo gibi pasta olmuş, ellerine sağlık mükemmel bir lezzet, Öptüm, iyi geceler.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

gercektende tablo gibi pasta olmus ellerine kollarina emegine saglik tadida nefistir eminim

mutfagabuyrun dedi ki...

bayıldım görüntüye canım.çok güzel olmuş ama sanırım benim hazır wafıl bulmam zor biraz.ellerine sağlık canım.çok öpüyorum.

Disalce dedi ki...

canım çok güzel bir pastaya benziyor ellerine sağlık..

durutarifler dedi ki...

Görüntü harika, harika olmuş.
Ellerine sağlık.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor harika..

Ne güzel bir fikir waffel'dan pasta yapmak, hiç aklıma gelmemişti.

Ellerine sağlık canım..

balböcükleri dedi ki...

senin tariflerine bayılıyorum

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

kolay bir tarif,simdi gördüm,ablanin eline saglik Gülcan,sanslisin...tarif icinde cok tesekkürler,käse kuchen tarifi ariyorum,umarim sende vardir.

Adsız dedi ki...

Gulcan abla,ben arasindaki sozu anlamadim:-(
Normal 2paket bildigimiz schlagsahne ve sütü mu karistiriyoruz.yoksa bakkaldaki türk schlagsahne mi? Onlar sütlen hazirlaniyor galiba?
Cevaplandirirsan cok sevinirim, cunku ben mutlaka waffel bulunduryorum cat kapi misafir icin ve bu pasta da cok hosuma gitti:-)optum seni canim ablacim:-)

Unknown dedi ki...

Canim elifim hayirli aksamlar .Schlagsahne ye türk kirem santiyi karistiriyorsun toz halinde kilerden .Almanlarinda var bu hazir tozlardan .Sütlen hazirlarsan daha hafif olur bu hafta ben sütlen hazirladim malum kilo sosunlari icin daha iyi oluyor asevgiler öptüm.

nurdan dedi ki...

bu pasta iki katliya benziyor ama siz tek kat olarak anlatmisiniz ben mi yanlis anladim ?

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar nurdancigim hos geldin bloguma 2 kat dösendi bir tabanina birde kiremanin orta kismina .Hayirli gizel aksamlar diliyorum öptüm.

Adsız dedi ki...

caevabiniz icin cok tesekkür ederim ama ne olur kusura bakmayin anlayamadigim bisey daha var sizin borcam büyük görünüyor 1 paket waffel nasil yetti 1 pakette 12 waffel var.

nurdan dedi ki...

waffel`leri aldim bekliyorum cevabinizi 1 paket waffel 2 kata yetiyormu borcam baya büyük galiba 1 pakette 12 tane var

Özgür Tatlar dedi ki...

renkli joleletin icerisinde fomux kstki maddesi vardir diye hic kullanmiyorum.bana onerebileceginiz bir marka varmi acaba aldi,netto,kaufland dan .ismini verebilirmisiniz.sevgiler..

Özgür Tatlar dedi ki...

renkli joleletin icerisinde fomux kstki maddesi vardir diye hic kullanmiyorum.bana onerebileceginiz bir marka varmi acaba aldi,netto,kaufland dan .ismini verebilirmisiniz.sevgiler..