27 Mayıs 2013

BADEMLİ YEŞİL KURABİYE

YEŞİL KURABİYE  BADEMLİ


 
 

malzemeler
  • 1 tane yumurta
  • 200 gram pudra sekeri
  • 250 gram margarin
  • 200 gram nisasta
  • 1 tane vanilya sekeri
  • yarim paket kabartma tozu
  • 200 gram cekilmis toz badem
  • 1 su bardak ispanak püresi (ben gida boyasi kullandim 1 su bardak kadar )
  • üzerlerine findik
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersinde ilk önce yumurta ,margarini ve pudra sekerini cirpin.
  • Nisasta  ,vanilya sekeri ve bademide katip karistirin
  • Bir su bardak suya yesil gida boyasindan katip karistirin cok az bir miktar cirpma kabina katin .
  • En sonkabartma tozunuda  unu yavas yavas katip yugurun yumusak bir hamur elde edin.
  • Yuvarlayip tepsiye siralayin .
  • Üzerlerine 1 er tane findik batirin.
  • 175 derece firinda pisirin .
  • Afiyetler olsun .

9 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

rengı cok guzel olmus elıne sağlık

bircanın renkli dünyası dedi ki...

BAYILDIM AYYY OLSADA YESEK TAMDA HASTA GUNUMDE:ddd
CANIM ELLERINE SAGLIK :d

mutfagabuyrun dedi ki...

yeşil yeşil çok güzel olmuşlar canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Nurşen Aksoy dedi ki...

Yeşil yeşil çok şirinler,ellerinize sağlık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Rengine bayıldım, gözlerimi alamadım. (Gıda boyasının miktarına tekrar bakar mısın?
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

ayy bayıldım ben bunlara nefis görünüyorlar ben diyetteyim şuan yapamam ama siz hepimizin yerine yiyin:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gülcancım ne güzeller.
kocaman yeşil düğmeler gibi :)))

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık kurabiyen nefis
görünüyor,sevgiler...

yemek tarifleri dedi ki...

İlk defa görüyorum böyle kurabiyeler. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık. :) Mutlaka deneyeceğiz. Evdekilere süpriz olacak. :)